În perioada 01 octombrie – 31 decembrie 2024 se desfășoară procesul de ELIBERARE A AVIZELOR pentru exercitarea profesiei de asistent medical generalist, de moașă și de asistent medical, pentru anul 2025.
Potrivit reglementărilor legale, avizul anual poate fi solicitat la începerea activității profesionale sau în ultimul trimestru al anului în curs pentru anul următor, dacă solicitantul îndeplinește toate condiţiile prevăzute de reglementările legale în vigoare.
Atenţie: La sediu, cotizaţia se poate achita doar transfer bancar sau fizic la CEC BANK. Nu se acceptă plata în numerar!
Documentele și condițiile necesare pentru eliberarea avizului anual în regim salarial sunt următoarele:
- Copia asigurării/asigurărilor individuale de răspundere civilă pentru greșeli în activitatea profesională, valabilă/valabile pentru anul calendaristic pentru care se solicită avizul; Valorile minime ale riscului asigurat sunt:
- echivalentul în lei al sumei de 10.000 euro, pentru asistenții medicali generaliști, moașele și asistenții medicali care își exercită profesia în unități sanitare cu paturi, centre de primiri urgențe și unități de primiri urgențe, servicii de ambulanță;
- echivalentul în lei al sumei de 4.000 euro, pentru asistenții medicali generaliști, moașele și asistenții medicali care își exercită profesia în unități de medicină primară, ambulatorii, cabinete medicale individuale, laboratoare;
- echivalentul în lei al sumei de 2.000 euro, pentru asistenții de farmacie
- Următoarele documente:
- Contractul individual de muncă – doar la angajare , și actele adiționale la contractul individual de muncă- dacă s-au produs modificări în derularea contractului individual de muncă;
- Raport per salariat din REVISAL, datat și certificat pentru conformitate de către angajator, cu termen de valabilitate de 30 de zile de la data emiterii, pentru membrii cărora nu li se reține cotizația de membru pe statul de plată;
- Adeverință de la angajator în care să se precizeze funcția și locul de muncă, eventualele situații intervenite, salariul de bază la data emiterii adeverinței, precum și confirmarea opririi și virării lunare a cotizației, cu termen de valabilitate de 30 de zile de la data emiterii, pentru membrii cărora li se reține cotizația de membru pe statul de plată;
- Întrunirea criteriului de efectuare a celor 30 credite EMC aferente anului anterior celui pentru care se eliberează avizul.
- Se vor solicita diplome doar pentru cursurile sau manifestările științifice creditate de OAMGMAMR, care nu se regăsesc în Registrul Național Unic al asistenților medicali generaliști, moașelor și asistenților medicali din România;
- Dovada achitării la zi a cotizației de membru, cu excepția cazului în care cotizația este reținută lunar de către angajator pe statul de plată;
- Certificatul de sănătate fizică și psihică tip A5, pentru asistenții medicali generaliști, moașele și asistenții medicali care exercită profesia după vârsta de 65 de ani.
IMPORTANT:
Membrii care solicită avizul dupa 31 decembrie 2024, vor primi avizul cu valabilitate începând de la data solicitării și îndeplinirii tuturor condiţiilor legale.
Comenteaza